söndag 29 november 2009

Nu är det advent!


Nu har jag gjort min årliga advents-ljusstake. I år blev det två, i handstöpta ljus (tack, jobbarkompis C! ). Förra året var jag med och stöpte ljus själv (jättemysigt, snacka om att skapa jul-stämning!),  men i år hade jag inte tid. Jag bojkottar alla massproducerade plåt-lådor till advents-ljusstakar och föredrar att göra egna, olika för vart år och utan flugsvampar.
 Dessutom vill jag ge mig själv ett par blygsamma hurra, då det blev så att jag fyller år på första advent i år. Japp, jag fyller 25! (...som varje år de senaste åtta åren, men inte har jag någon åldersnojja för det...)

3 kommentarer:

Potatishäxan sa...

GRATTIS på födelsedagen! Ha en härlig dag!

Sarah sa...

Ååh, vilken fin ljusstake!! Och GRATTIS på 25-årsdagen då ;) !! Kraaam!

Helen sa...

Tack ska ni ha! Kram!