tisdag 3 november 2009

Bloop...eh... blogg...

Ja, att göra saker utan att veta hur det blev gjort och vad som hände är säkert inget ovanligt i datorns värld. Klåfingriga jag har lyckats (hrm.. misslyckats...) så till er som lämnar kommentarer på mina inlägg vill jag bara säga; jag VILL svara, men av någon outgrundlig anledning kan jag inte så tills jag fått expert-hjälp av något slag så får jag nöja mig med att bara läsa kommentarerna... Så fortsätt gärna kommentera! Jag tänker iallafall fortsätta göra inlägg ändå.

2 kommentarer:

Helen sa...

Kommentar från It-supporten... Det verkar vara ett troll i din burk... Tror jag. För här är allt som det ska.

Malin sa...

Hej. Haja till på din blogg namn, och tittade in. Det verkar ju trevligt så jag följer dig;)
Ps! Min blogg heter Mitt i livet.;)