lördag 7 november 2009

Fredag=...

Idag e de alltså fredag.. Eh, fast nu e vi tre minuter över tolv, det betyder iofs lördag... Men jag har inte sovit än, så för mig är det fortfarande fredag... Idag har vi haft en kombinerad mannen i huset/ frun i huset-födelsedag (efter 30), det är så att min man och jag fyller år samma månad, då tycker vi att det är ett smart drag att slå ihop födelsedagarna (för vem vill egentligen bli äldre än 25????)
Ja, well, en kul kväll har vi haft iallafall, tack alla berörda. :-D

8 kommentarer:

Jenny sa...

Varför nämner du inget om stage-diving i magnolian?

Sarah sa...

Hej, hej! Hamnade här genom gemensam bloggvän! Kunde inte låta bli att skratta när jag läste i din profil, haha!! Det kunde lika gärna varit jag (fast utan tvillingar!) Kommer tillbaka..Hoppas du haft en fin helg, kraaam!!

Helen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helen sa...

Hehe! Mannen min har utgjort testpanel för mitt kommentar.problem, och nu tycks det äntligen funka! Tjoho! Kärlek till mannen!

Helen sa...

Kul att se dig här, Sarah! Jag blir nog en följare av din blogg oxå... Kul! Kram!

Helen sa...

J, det där med stage-diving och magnolior var ingen bra idè, så vi glömmer och gömmer det långt ner i byrån, tror gästen i fråga säkert ångrade sig innerligt dagen efter... :-)

Jenny sa...

Ja gästen vill nog glömma det av andra andledningar skulle jag tro...