tisdag 1 januari 2013

Och vinnande tiden är...

...15.00. Då vaknade jag, tröttare än trött. Efter ett nyktert nyår hemma hos en god vän så gick jag och la mig kl. tre inatt. Halv sex gick jag upp och tog två morfinpiller för då hade smärtan hållt mig vaken sedan jag landade i sängen två och en halv timme tidigare. Så. Jag tog visst igen mina förlorade sömntimmar sådär lite under dagen. Det får nog snart bli en ändring på denna fula ovana att sova länge....Tur att mr T tog det lugnt med ölen igår för han gick så snällt upp med barnen och serverade dem frukost på en lite rimligare tid, typ 12 eller nått. Tack och lov att jag var förnuftig nog att skippa vinet och välja morfinet istället, annars hade jag nog dött av smärtor... Och nu undrar jag: är det ens rimligt att leva såhär?!

Inga kommentarer: