tisdag 22 januari 2013

Och varför är jag inte förvånad?!

Det avtalade läkarsamtalet idag ändrades till att jag fick jaga runt en timme efter avtalad tid och ifrågasätta varför de inte ringt?! Jodå, avtalad doktor hade gått på op och den läkaren som skulle ringa hennes samtal hade inte tyckt att det var lönt att ringa mig eftersom den första doktorn redan påbörjat en utredning... Meeeen!!! Tack så j-la mycket att ni tog er tid att meddela mig att ni inte ens tänkt ringa, för det enda jag gör är ju att sitta vid telefonen och vänta på att ni ska ringa! Eller INTE! Jag försöker faktiskt leva emellan mina läkarbesök och telefontider också! Fast att det går sådär... men skit i att se människan bakom personnumret, med era förbannade arroganta sätt!! Och skit i att jag dagligen lever med morfin och smärtor! Och telefontiden som jag väntat på i en månad blev ytterligare två veckor. Så jag säger bara: Stämplad Svarte- Petter patient! Fantastiskt. Färdig-gnällt  för idag. Punkt.

Inga kommentarer: