torsdag 17 januari 2013

MR

Idag var jag på magnetröntgen. Av tunntarmen. Inte något annat. Fast jag ringde till gyn för sisådär två veckor sedan och sa att på remissen står det bara tunntarm....men? Resten av mig som gör ont då? Fick svar att de röntgar allt vid MR. Ja. Fast så verkade det förstås inte idag...Förvisso var det ju in invärtes-medicinare som skickade remissen.Och han har väl förmodligen inte pratat med gyn kan jag ana... men vi får väl se vad de har kollat upp när jag får svar nån gång... The neverending story.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Trötta mig!? Eller dig...

Helen sa...

Ja. Mig. Väldigt trött. Tänkte såklart inte att patienten (jag) skulle nehöva påpeka töntgenområde. Fast det förvånar mig inte om de hoppade över resten av paketet. Vi får väl se....

Helen sa...

Med ursäkt för stavfelen...