torsdag 28 januari 2010

Kreativt!


Nya grejjen i skolan är fingervirkning. Dottern A har fått pippi på denna sysselsättning och handarbetar mest hela tiden. Rekordet på en fingervirkning ligger på drygt 6 meter hittills. Jag har ingen aning om hur hon gör och jag har fortfarande inte blivit riktigt klok på vad hon ska ha dem till, men de ligger lite överallt i vårat hus för tillfället...Och fina är dom ju förstås. Dessutom tycker hennes syster att de är perfekta som koppel till alla mjukisdjuren.

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh jag känner igen!
Amelia fingervirkar oxå!

Sarah sa...

Kul!! Minns att jag också gjorde sådana där! I massor....Hoppas du haft en revlig helg?! Kraaam!

M sa...

åh det där gjorde jag massor av också när jag var liten. hur kul som helst. måste testa med ungarna på jobbet =)