lördag 23 januari 2010

Min första award!




Jag har fått en Award ! Tack så mycket, Krakel
Detta var en rolig liten grej, bäst att följa reglerna som följer också, då (iallafall någon av dem....)



Här är reglerna som följer med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till den personen som gett dig award.
    C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
  D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
 F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award.


1: Jag är inte särskillt bra på att länka etc. Har suttit med denna awarden i säkert en halvtimme nu, för att få det rätt...
2: Jag försöker leva efter mitt motto: what you give is what you get, eller behandla andra så som du vill bli behandlad själv, så långt det är möjligt.
3: Jag tror på någon sorts reinkarnation, att om du lever detta livet ärligt och bra, så blir ditt nästa ännu bättre.
4: Jag är inte bra på att ge mig själv bra kritik.
5: Jag är duktig på att trassla till saker och ting (särskillt dator-grejjer) utan att veta vad jag egentligen gjorde för fel.
6: När jag behöver koppla av åker jag gärna iväg själv till något köpcenter, strosar runt och tittar på när andra stressar, det gör mig avslappnad.
7: Jag är bra på att stava, det är sällan jag stavar fel.

 Och här kommer en åttonde fakta-rad, eller kanske mer som ett erkännande:
Jag kommer förmodligen inte välja 7 andra bloggare och länka denna awarden vidare, mest för att det kommer att ta alldeles för lång tid att länka och trixa för mig...

Tack  än en gång för denna award, Krakel!

Inga kommentarer: