söndag 25 oktober 2009

Vintertid...

...är vilo-tid...men riktigt så blev det inte idag, mannen min och jag sov länge, vaknade med en aning stress-symptom, stressade upp och gjorde snabb-frukost för att hinna till simskolan i tid. Väl där kändes det en aning tomt i omklädnings-rummet och tankarna började snurra om det möjligtvis var så att det inte skulle vara någon sim-skola denna vecka, men , jo, ett par jackor hängde ju där och det var folk i simhallen...hm...Det slog mig inte förrän simläraren tittade förvånat på oss att vi missat att ställa om klockan...
Jag som alltid bukar ha sån koll, hur kunde detta hända?

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hrm. Koll. Du... Moa ha ha ha haaaaa!

Helen sa...

Trodde du kände mig...;-) Vet fler som inte riktigt hade koll idag...

Jenny sa...

Det var inte jag. Det var L!?