måndag 19 oktober 2009

Japp, då var det gjort.

Jaha, nu har jag gjort det... skapat en egen blogg, alltså. Trodde aldrig att det skulle hända, men nu är jag här. Utan att egentligen veta varför...tror jag får fundera över meningen med detta ett tag... För sån e jag, funderar, ändrar, funderar lite till, ändrar tillbaka...somliga kallar det beslutsångest... jag vet inte riktigt.
Hursomhelst, nu ska jag göra denna blogg till mitt lilla kvälls-projekt, nått jag kan pyssla med när jag tycker tiden räcker till. Vi får väl se hur det blir... Nu ska jag iaf fundera, så det blir nått bra av detta projekt, med risk att jag sitter uppe alldeles för länge om kvällarna...

4 kommentarer:

Helen sa...

Ja, nu testas det hej vilt...

Jenny sa...

VAAAAA? Nu satte jag mitt kaffe i halsen och måste nog ta dubbeldos TP. För nu är det kokta ägget stekt (eller hur man säger). Ja, du fattar.
DU? Blogg?
Ja, jag tackar och bockar och du har nu fått din första prenumerant!

Helen sa...

Najs! Men jag kommer aldrig attt bli en sån superbloggare som du. Kul jag kunde röra runt lite i huvet på dig ;-)Ps. Min andra följare, Fredrik var först...

Cornelia sa...

hmmm man måste nog inte veta meningen med allt från början. Det lär visa sig så småning om.
Lycka till!