tisdag 23 augusti 2011

Njae...


Jag är faktiskt sämst på att blogga om mig själv... det funkar liksom inte. Antingen har jag för stark självbevarelsedrift (vad det gäller att skriva öppet om sig själv...) eller för stor integritet, eller något annat sånt där djupt snack... Så därför fortsätter jag med att blogga så som jag hade tänkt från början, om mina tankar och mina renoveringar och om annat vardagligt. Så, idag gäller det mitt evighetsprojekt: att få e-gade (mitt hus) till en fantastisk fin kåk. Jag har stora planer, det vill jag lova! Höstens projekt blir till att byta den gamla skeva ytterdörren till en såhär vacker dörr. Den är beställd och kommer om si sådär två månader...
Och sedan har jag en liiiiten plan till, när vi har rivit en rucklig gammal friggebod som står på tomten så hade det varit fantastiskt härligt att lyxa till det med ett sånt här fint utespa:

Men först får man nog gå och vinna en liten summa på lotto...

Inga kommentarer: