lördag 20 augusti 2011

Finally!

Jag har haft lite gamla bilder i min mobil i åratal, bilder som jag tagit med min gamla mobil och som sedan har hängt med sim-kortet över till andra mobiler, men jag har inte blivit riktigt klok på hur de ska överföras till datorn eftersom de bara har "funnits där" utan att synas i bildarkivet. Men, nu så! Äntligen har jag blivit klok på hur det ska göras så nu slipper jag ha dem liggandes och skräpa i min telefon. Visst är det fina bilder? Massor med kändispoäng till kidsen!


Jag är förstås lite tveksam till om mumintrollet räknas...



Tror förresten att det snart är dags för en smartphone, så man hänger med lite i utvecklingen.... men än sålänge är jag nöjd med min touchscreen-nokia, så vi får väl se när det blir dags för en uppgradering i min tekniska värld....




Inga kommentarer: