söndag 14 augusti 2011

Back again!

Har råkat "glömma bort" min blogg denna sommaren..... *sorry*. Fast det har varit rätt så gott att inte sitta med datorn fastklistrad i knäet hela tiden. Vi har gjort såååå mycket annat kul; badat, ätit gott, solat, umgåtts med folk och haft det allmänt avkopplande. Så har jag förstås jobbat i fyra veckor nu, fyra helt galna veckor med jobb upp över öronen... som ensam samordnare på fyra avdelningar har jag samordnat som aldrig förr! Men, även det har jag överlevt och i fredags såg jag verkligen fram emot en "vanlig" kommande jobbevecka då min samordnar-kollega återvänder från sin semester på måndag. Men, igår vaknade lilla J med feber och idag siktar hon högt i graderna... så jobbet får så snällt vänta tills min dotter är frisk igen och sålänge kör vi på halvfart med TV-spel och legobyggande vilket i och för sig är barnsligt kul. Så håller jag tummarna för att hon är pigg igen tills skolan börjar på torsdag.

Inga kommentarer: