lördag 16 oktober 2010

Done

Nu är det gjort. Mc:n är såld. Har man inte tid med allt annat i vardagen så kan jag lova att en mc INTE ger mer tid.Nix. Så, nu åkte den iväg till någon som antagligen har mer tid att ta hand om den.
Puh, ja, sorgligt för mannen men nödvändigt när det kostar mer än det smakar. Och den som har varit en liten nagel i ögat på mig, jag tror inte att den kommer att saknas en längre tid. Och det kommer kanske någon gång i livet då tiden är mer på vår sida, då kan vi ju överväga ett nytt mc-köp... (eller hur älskling?)

2 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Kan avslöja att golf inte heller är ett nöje som skapar mer tid. Min smarting började spela och tog grönt kort samma år som Johanna föddes. Och hans jobb som har högsäsong på sommaren. Och när spelar man golf?? Hål i huvudet :)

Helen sa...

Nej...jag vet... Golf har varit denna sommarens stora event här också... men visst tar inte det så mycket tid, eller? ;)