tisdag 31 augusti 2010

London, baby!


Jojomensan! Inom  en snar framtid ska jag och mannen T på en liten tripp till Englands huvudstad! Det ska bli riktigt mysigt, bara min man och jag. Sist vi var på någon resa tillsammans, bara han och jag var ett tag sedan... närmare bestämt... mars 2002...Jo, då var vi på bröllopsresa till Teneriffa. Och sedan dess har vi inte åkt någonstans, bara vi två. Inte för att jag inte njuter av att ha med mig mina barn på våra semestrar, men det blir liksom inte riktigt samma sak, man kan inte slappna av  på samma sätt som när man reser själv... tror alla med barn förstår vad jag menar. Och barnen lär det inte gå någon nöd på, de ska få lyx-bo hos mormor och morfar och kommer garanterat att bli lika bortskämda som vanligt. Många fina huvudstäder har jag varit i, men aldrig Englands, så nu är det dags!
Vågar knappt nämna att jag inte varit i vår egen huvudstad än...
(Och titeln hänvisas till ett avsnitt av VÄNNER, för er som inte redan visste det)

6 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, jag visste att du syfta på Vänner faktiskt :O ;).. hoppas ni får en trevlig resa!

Helen sa...

Tack, vännen :D

Anonym sa...

vet du vem jag är? ;)hihi

Helen sa...

Nja, trodde jag visste, men jag hade nog fel... Eh, varför anonym??

Anonym sa...

haha, du behöver inte bli sån! ;).. jag bara driver med dig! :D

Helen sa...

:) Humor :) ;)