onsdag 20 juli 2016

Så rätt!

Så rätt detta beslutet var! Just nu iallafall, jag har fått lära mig att det man tycker är rätt idag kanske känns helt fel i framtiden. Men just nu är allt så bra! Barnen trivs, både i skolan och i huset vi bor i. De älskar att bo lantligt med skogen som närmsta granne. Jag har ett jobb som är bra, det är inte alls lika utmattande och energikrävande som mitt jobb i Klippan. Så nästa gång vi ska till Sverige så ska jag säga upp mig....Efter 21 år som anställd i kommunen...Lite läskigt men det känns rätt.

Jag älskar att många omkring oss planerar in ett besök hos oss på sin semester, vi har haft besök av en kompis till tjejerna, mina föräldrar och en kär gammal arbetskamrat med make, och idag kommer en kär vän med sin familj. Om ett par veckor kommer min kära samordnarkollega med sin man, det är verkligen så kul att träffa så många som ligger mig varmt om hjärtat! Och att de kommer för att besöka OSS, 100 mil bort ♡

Jag är usel på att skriva här för tillfället men jag har fullt upp att njuta av det verkliga livet (trots att jag jobbar mycket)
Carpe diem ♧

Inga kommentarer: