söndag 2 december 2012

Inte min grej...

... Det där med att byta gardiner i tid och otid är verkligen inte min grej. Varje jul sträcker jag mig till att sätta upp julgardiner i ETT rum. Det har alltid varit köket som har varit det utvalda rummet, men sedan vi totalrenoverade köket så har jag inte ens satt upp några gardiner där (så skönt! Och enda "fönstrena" i köket är en dubbel altandörr så det gör liksom inte så mycket) så i år fick vardagsrummet bli det utvalda rummet. Samma gardiner som jag hade i köket förra året förstås för vem orkar sy nytt hela tiden?! Men jag är nöjd med resultatet och det är det viktigaste. För övrigt har jag haft en bra helg med minimalt ont (i jämförelse med förra helgen som var en ren katastrof...), ingen stress och härlig harmoni omkring mig. I like :-) Jag ska verkligen inte tokstressa bara för att det snart är jul. Så får det bli.


Inga kommentarer: