söndag 22 maj 2011

ellos.se

Min räddare i shopping-nöden. När man inte pallar ge sig ut i trängsel och stress i de stora varuhusen. Då kan man lugnt surfa in på ellos.se och fynda runt bland mer eller mindre kända märken. Och kolla runt hur länge man vill utan att något affärsbiträde misstänksamt tittar på en som om man vore ute på stöldturnè. Och jag älskar att plocka min varukorg full med prylar som jag sedan i lugn och ro kan sålla bland och lägga tillbaka utan att bli tokig, bara att klicka på ta bort-knappen. Underbart. Kunde inte ica ha samma koncept? Det hade varit toppen, en fredag när alla är ute och hamstrar mat inför helgen. Då hade det varit så skönt att ha en postorder-ica att kunna beställa ifrån, helst med express-leverans. Jag vet att Linas matkasse osv. finns, men jag är ett obotligt ica-fan, handlar nästan alltid bara där. Tror jag ska sätta upp postorder-ica på min önskelista... Ja, det ska jag definitivt göra. Tills dess ska jag i god ro invänta mitt kommande ellos-paket som jag sedan i lugn och ro kan hämta ut på... just ica.

Inga kommentarer: