söndag 4 april 2010

Filippa K

Jag tänkte att jag skulle dricka det godaste kaffet i skåne och för att kunna det så måste man ju ha de snyggaste muggarna på marknaden. Ja, så då investerade jag i ett par superläckra Filippa K muggar och mannen min undrade om kaffet smakar annorlunda i design-muggar... Ja, men det är väl klart att det gör, eller hur?! Med tanke på hur viktigt det är med koffein så kan bara det bästa vara gott nog att dricka kaffe ur... Ja, jag gillar mina nya muggar stort, iallafall.

2 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Man kan aldrig vara olycklig med en fin kaffemugg. Eller ett par nya skor, om du frågar mig.
Fiiiina!

Helen sa...

Nej, det är sant! Men skor e iofs för mig bara ett nödvädigt ont, jag blir liksom lite olycklig av att inte kunna ha de jag hade tänkt mig, när det passar lite dåligt, du vet...