tisdag 20 april 2010

Fat Nelly

Ja, så heter min mans älskarinna. Jag har accepterat henne, tycker till och med om henne ganska mycket...

 Det är inte så illa som det låter, men jag är gift med en hårdrockslirande gitarrist som precis har spelat in sin absolut första platta på skivkontrakt och det kan jag ju inte låta bli att blogga om för det måste man ju bara vara lite stolt över. Så håll utkik till sommaren alla hårdrockare, då kommer denna rockiga platta ut på marknaden, men jag tänker att ni ska få ett litet smakprov så klicka er in på länken för att tjuvlyssna lite.

Tjuvlyssna här

2 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Så roligt! Nu är jag ju inte mycket till hårdrockare men grattis till skivkontraktet!

Helen sa...

Men, du, visst är det inget som går upp emot en riktigt bra ballad av scorpions, eller att rocka loss lite till Axl Rose ;) Those where the days ;)