lördag 13 februari 2010

Nu vet jag!


Tvillingarna E ÄLSKAR att bada, härom veckan utmanade jag mitt eget tålamod och tog med dem till grann-kommunens äventyrsbad (eh, undras om det kan kallas så??? I miniformat, då.) Ja, de blev så glada så de nästan fick en gråtattack så det var verkligen värt den lilla trippen. Något som jag kommer att göra om, utan tvekan faktiskt, för de små prinsessorna börjar fatta grejjen med att uppföra sig utan att tjata tills öronen på mamman nästan börjar blöda. Så nu har jag kommit på en liten tanke som tål att tänkas på...
Årets semester kanske man skulle tillbringa på något härligt badställe? Ja, detta stället var vad jag hittade, det ser onekligen kul ut. Det ligger i Turkiet, och efter denna vintern så lockar vilket land som helst som har en liten gnutta sol-garanti.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åre? Sälen? Vad säger du??? Där skiner också solen ibland.

Helen sa...

Ja...men det räknas inte om man inte kan bada utomhus i vatten som håller över en plusgrad...

Potatishäxan sa...

Gud som jag längtar efter värme! Eller åtminstone töväder...