torsdag 26 mars 2015

Ja...varför inte...?

Jag som aldrig, jag menar aldrig är sjuk...(sist jag var sjuk så var jag inte hemma från jobbet förrän jag blev inlagd på sjukhus, vintern 12/13, när min misstänkta endometrios var som absolut värst...) Över 2 år sedan sist. Denna veckan har vi haft influensa. Feber, hosta, nys. Alla utom mannen.  Han kom hem igår kväll så måtte han klara sig undan våra baciller. Medicinskåpet är fullt av berocca, kan yang, immunpiller m.m, allt för att han ska komma undan. På måndag bär det iväg till varmare breddgrader! <3 Influensa eller inte, iväg ska vi :) Och min semester börjar redan idag B)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tror nog smittkrisen är över nu lagom till mannen kommer hem!
Hoppas ni får den bästa resan i världen! Njuut.

Helen sa...

Du kan tro här tvär-vädras, tvättas sängkläder och spritas överallt där en bacill kan tänkas trivas ;)