lördag 3 januari 2015

Alkoholförgiftad

Vilken dag jag haft idag! Vi var hos några goda vänner igår, åt och drack gott. Vi hade jättetrevligt och klockan blev sent. Visst, berusad blev jag ju också. Men idag! Värsta förgiftningen och nära döden upplevelsen! Jag har kräkt precis hela dagen, minsta vatten som jag druckit har kommit upp igen. Fy f-n vad jag har mått. Tyckte inte det var så mycket drickande igår, men jag kan bara konstatera att vinet måste ha haft rätt hög %. Jag köper själv aldrig vin som har över 12 %, för jag vet av erfarenhet att jag kan bli så sjukt dålig dagen efter. Jag måste vara mer försiktig, fixar inte alkohol så bra... Nu har jag äntligen druckit lite vatten så nu ska jag nog sova tills imorgon och se tillbaka på denna dagen som en faste-dag....

2 kommentarer:

Jenny sa...

Och jag skrattar. Har räven icke lärt sig?
Kram på dig.

Helen sa...

Lärt mig? Nähä du, ribban har sjunkit så detta var helt otippat och omöjligt att kunna förutspå 😭