lördag 6 oktober 2012

Panik!

Har haft byggröra på tok för länge nu. Golvet i köket köpte vi i mängder för att ha det i hallen också. Det innebar ett stycke golv ouppackat i vardagsrummet i en evighet... För ska man palla all renovering så måste man pausa ibland också...visst måste det vara tillåtet? Så därför blev inte hallgolvet lagt förrän förra veckan. Och nu när det är klart så var jag bara tvungen att möblera om vardagsrummet. Hade inget vettigare för mig en dag som denna, känner mig lite halvhängig och pms-tjurig...då passar ommöblering bra. Så nu är den gamla tjock-tv:n inkopplad, jag är inte redo att skiljas från den än eftersom den fortfarande funkar så bra. Nästintill ett lagbrott det också, eller hur? För vem har egentligen en tjock-tv 2012?! Jo, vi har! Med tillhörande tv-möbel... Får nog ändra på det snart och inhandla en ny platt-tv. Men inte än. Och platt-tv:n får småfolket ta över så de får ett tv-rum på övervåningen. Tror inte att de klagar över det. Så här kommer bildbeviset på vad vi gjort denna lördag. Dessutom har jag gått i pyamas hela dagen...hur gött är inte det? :-)

Vill bara tillägga att mitt hem inte alls är så rutigt som på bilderna...det är bara min mobilkamera som envisas med dessa rutor... (passar kanske bra iofs för jag är en ganska rutig personlighet ;-))



Inga kommentarer: