onsdag 11 januari 2012

Ojdå...

Jag känner att jag försummar min blogg fullständigt, det är dock inte min avsiktliga mening... Så jag ber så mycket om ursäkt så är det avklarat.... Just nu uppfylls mitt liv av jobb, jobb, tappra försök till att vara social (då jag varje vinter går in i någon sorts dvala) , wordfeud(ja, jag är fast i detta djävuls-spel och det har INTE att göra med att jag har för mycket tid som behöver fördrivas...) Och nu det senaste projektet, köksbyte... Hu vad ruggigt jag tycker det ska bli då detta är det som skrämmer mig mest av alla våra föregående och kommande projekt.... Men , nu ska det göras, ritningarna och planerna är gjorda, så nu ska det vara genomföras också. Så, jag lär återkomma med uppdateringar och bilder. Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Jenny sa...

Äh. Litta wordfeud har inte skadat nån.