torsdag 29 december 2011

Mina hjärtan!

Hela kvällen igår försökte jag blogga från min nya telefon med bilder och allt... det gick sådär kan jag säga så idag tappade jag tålamodet och bloggar på det hederliga gamla vanliga viset, via datorn...

Igår fyllde mina små hjärtan nio år! Det firade vi med massor av paket och marängswiss i mängder.
När tjejerna döptes (sommaren -03) fick de ett speciellt smycke av oss i dop-present, ett glashjärta med en droppe, symbolen står för prematurfödd och beställdes speciellt från prematurföreningen. Men vi har inte haft någon kedja till detta fina lilla smycke så igår köpte vi äntligen en varsin kedja till dem så att de äntligen kan användas.
Men favoritpresenten var ändå monsterdockorna, en varsin fick de i julklapp och nu fick de en varsin till på födelsedagen... Omåttligt populära leksaker, jag och mr T fick flänga halva skåne runt (med en anings överdrift...)för att hitta en affär där de inte var slutsålda... Men det var det värt, för lyckan blev total när de öppnade sina paket!
Och som vanligt sitter jag här idag och förstår inte att mina finaste börjar bli stora damer... För när man är nio år är man inte liten längre... ;-)

Inga kommentarer: