onsdag 28 september 2011

Middagstips till mig

(För att inte göra någon sorts olovlig reklam eller trampa någon på tårna så har jag valt en opartisk bild. Jag vill även tillägga att det inte brukar ingå champagne i min matkasse, men man kan ju alltid hoppas att det kommer...)

Vi har gjort som förmodligen halva Sveriges befolkning och valt att prova på en sådan där super-populär matkasse som kommer hem till dörren varannan söndag. Inte illa,måste jag säga! Massor med fräscha råvaror, spännande produkter och välbehövlig inspiration! Det kan behövas, inspiration och lite nya idèer i det annars så enformiga köket i detta hushåll. Så jag kommer att fortsätta med den här prenumerationen i några veckor till, så lär man ju bli mästerkock till slut! Det är värt varenda krona, vill jag säga!

2 kommentarer:

Suzan sa...

finns ju ngt företag som iaf skickar med vin i sina kassar ;)

Helen sa...

Men? Vin? Vill liksom bara ha!
;)