måndag 19 juli 2010

Ja, nu så!

Nu har minsann jag också semester! Det är inte alls illa, får jag säga, att sova länge, slappa och göra lite vad man vill av dagen. Slippa alla måsten, det kan minsann behövas ibland! Idag har jag fikat hemma hos vänninan hela dagen, sett våra barn bada och leka som de finaste små ljusen och bara snackat skvaller i flera timmar. Imorgon ska duktiga mamman göra sina barn till viljes och ta med dem ut på landet för lite ridning... trots min överkänsliga respekt för hästar. Men de är ju iofs fina att titta på, på håll. Tja, vi får väl se. Denna veckan  går åt till att låta flickorna få lite tid utöver vardagen. Nästa vecka har mannen T också semester, då ska vi ha familjemys! Umgås med vänner, fara runt lite på dagsturer, kanske spontan-övernatta någonstans. Bäst av allt är att jag bara haft en dag av min semester än... många fina dagar kvar!

Inga kommentarer: