onsdag 12 maj 2010

Jag har gjort en grej...

...som jag inte gjort på minst 15 år. Jodå, jag har permanentat håret! Inga såndana där tantlockar som bara är små och risiga och som kräver daglig papiljott-rullning (?!) för att se hyffsade (...) ut. Nejdå, stora, vågiga lockar blev det! Och nu slipper jag klippa mitt annars så raka hår så fort det har blivit lite längre än axel-långt bara för att det står åt alla möjliga håll annars.


Och en av anledningarna till att det är mysigt att gå till frissan och stanna där i några timmar är att man får FIKA, mums!






Och det blev inte så lockigt som på bilden, mycket finare efter lite torkning!





5 kommentarer:

jonna sa...

Fika?! Jag vill gå till din frisör! ;)

Helen sa...

Ja, det var mysigt :)

Anonym sa...

Tokfint! Vart gick du och vad kostade det?

Helen sa...

:) Det var länge sen nu, kostade 1100:) men det har hunnit växa ut igen :) Tack iaf!

Anonym sa...

Snygg permanentbild :-)