måndag 26 november 2012

Är det tillåtet att gnälla liiite mer...?

Äter ungefär 10 smärtstillande tabletter om dagen, långtidsverkande morfin, korttidsverkande morfin, långtidsverkande antiinflammatoriskt, alvedon.... Det gör att jag kan genomlida en hyffsat smärtfri dag... Men så ovärdigt! Hur blev det såhär tokigt?! Mitt missfall öppnade visst dörren till pandoras ask och jag känner mig galet maktlös... Jag behövde inte detta också i mitt bagage. J-la skitår. Och ja, jag gnäller på tok för mycket just nu och det finns ju alltid de som har det värre...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Allt är relativt.

Jenny sa...

Allt är relativt. Du behöver inte be om ursäkt. Hur andra har det är oväsentligt. Nu handlar det om dig!
Gnäll du. Vi lyssnar.
Puss.

Helen sa...

Tack <3 Känner mig berättigad till det just nu...